IndeksFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Główny Regulamin

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość

avatar


Skąd :
non

Wiek :
non

Moce/ Nastawienie :
non


PisanieTemat: Główny Regulamin   Czw Kwi 14, 2016 4:54 pm

Administracja i Użytkownicy
1. Najwyższą władzę na forum sprawuje Administracja, należy się stosować do jej zaleceń i decyzji. Można dyskutować, ale ma to być dyskusja na poziomie, a nie wykłócanie się.

2. Admini to nie maszyny, ani roboty. Miewają własne problemy, własne życia. Szanuj Admina swego, a na pewno będzie bardzo pomocny i chętny do współpracy.

3. Pomoc administracji jest bardzo, ale to bardzo mile widziana. Niezależnie czy to pomoc w usprawnieniu forum, uspokajaniu nieodpowiednio się zachowującego Użytkownika, czy dzielenie się swoimi pomysłami na rozwój fabuły.

4. Administracja nie ma prawa potępiać, obrażać, ani wyżywać się na swoich Użytkownikach. Działa to również w drugą stronę. Użytkownik nie ma prawa potępiać, obrażać, ani w żaden sposób wymuszać czegoś na Administracji. ~ Zasada fair play, obowiązuje.

5. Na forum należy przestrzegać zasad Netykiety. Więc żadnego obrażania, szykanowania, znieważania, rasistowskich odzywek. Żadnej pornografii przed 22 na SB i ogólnie żadnej w części pozafabularnej forum. Owszem panuje wolność słowa, ale obrażanie się do tego nie zalicza. Szanujmy innych, jeśli sami chcemy być szanowani.

6. Poza tym Administracja zastrzega sobie, że nie bierze odpowiedzialności za publikowane przez Użytkowników treści.

7. Uprasza się również o to, by Użytkownicy wszystkie konflikty między sobą rozwiązywali poza forum, bez mieszania w to niewinnych światków.

8. W przypadku niejasności lub trudności w zrozumieniu niektórych tekstów można, a nawet należy zgłosić się z pytaniem do Administracji.



Konta i Postaci
1. Nick od konta powinien być imieniem i nazwiskiem postaci lub jej przydomkiem. Zabrania się tworzenia kont o nazwach Malwinka84 czy NUffCia i innych tego typu. W razie pomyłki lub potrzeby można napisać do Administracji z prośbą o zmianę nicku.

2. Na jednym koncie można posiadać, tylko jedną Postać! Nie ma odstępstwa od tej reguły (czyli nie można tworzyć np. bliźniaków na jednym koncie).

3. Konta nieaktywne miesiąc, bez wcześniejszego zgłoszenia tak długiej nieobecności (lub po upływie terminu nieobecności), będą przenoszone do grupy Nieaktywnych, a potem po tygodniu w tej grupie, wysyłane do fabularnego uśmiercenia – po tym konta będą blokowane.

4. Na forum dozwolone jest posiadanie max. 5 multikont. Na pierwsze dwa nie trzeba posiadać pozwolenia, ani spełniać warunków. Jednak na każde kolejne trzeba spełnić następujący warunek: konta mają być zadbane, a także musi być na nich, co najmniej 100 postów fabularnych (na pierwszych 2 kontach, jeśli chce się trzecie, na wszystkich trzech, jeśli chce się kolejne itp.)

5. Na forum panuje podział na „wiedzę gracza” i „wiedzę postaci”. Nasza Postać nigdy nie wie tyle, co My. Jej wiedza zawsze jest w jakimś stopniu ułomna lub niepełna. Zwłaszcza, kiedy dotyczy zdarzeń, w których nie brała bezpośredniego udziału, których nie mogła obserwować lub nie dowiedziała się o nich od innych Postaci czy MG. To samo tyczy się wiedzy o innych Postaciach, nie wiemy więcej niż się o nich dowiedzieliśmy z fabuły.

6. Emblemat zwany też avatarem ma przedstawiać naszą postać, a także ma być wizerunkiem realnej osoby (aktora, modela, piosenkarza, randomowego gościa). W dodatku ważne jest, by avatar pasował klimatycznie do forum. Może to być portret (obrazek, manipulacja itp.), ale wciąż ma mieć możliwie realistyczny klimat.
Rozmiar: szerokość 200px, wysokość 320px.


7. Ważny jest realizm postaci. Każda postać czy to z książki czy filmu ma zarówno wady jak i zalety, historię, która je uwarunkowała lub doprowadziła do takiego, a nie innego podejścia do życia naszej postaci.

8. Jeśli Użytkownik czeka na odpis dłużej niż 2 dni, może opuścić sesję w której bierze udział. Zwłaszcza, jeśli osoba z którą grał nie zgłosiła nieobecności.

9. Na forum nie ma bilokacji, choć w kilku określonych przypadkach można o nią prosić. Na przykład w momencie, kiedy ważna dla Postaci sesja się przedłuża, bo osoba, z którą gramy nie odpisuje regularnie lub wzięła nieobecność. Wtedy bilokacja jest możliwa, ale trzeba poinformować o niej Admina.



Posty
1. Na forum piszemy posty po polsku, a więc zachowujemy polskie zasady gramatyki, ortografii i interpunkcji. Jeśli ktoś nie koniecznie sobie z tym radzi, zaleca się pisanie ze sprawdzaniem pisowni (w większości przeglądarek jest taka opcja).

2. Posty można pisać w 3 osobie liczby pojedynczej lub w 1. Raz podjętej decyzji nie zmieniamy, by nie wprowadzać zbędnego chaosu.

3. Tasiemców nie wymagamy, ale uprasza się by post miał chociaż te 4-5 linijek. Zwłaszcza, że poza dialogami w poście należy zamieszczać również odczucia naszej postaci, to co robi i co myśli. Bo takie procesy na pewno następują.

4. Z powodów czysto estetycznych, a także po to by posty przyjemnie się czytało zaleca się stosowanie akapitów, oddzielenia dialogów i myśli od tekstu ciągłego. Można to robić jak w książkach, za pomocą myślników, cudzysłowu, kursywy lub pogrubienia.


Ostatnia aktualizacja regulaminu: 15.05.2016
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Główny Regulamin
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Regulamin

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Organizacja :: Zasady i kompedium :: Regulamin-
Skocz do: